.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی اعتبار ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی برای رتبه بندی معلمان
وزیر آموزش و پرورش اعتبار پیش بینی شده برای نظام رتبه بندی معلمان را ۲۵۰ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

به گزارش شمال نیوز، یوسف نوری عصر جمعه درحاشیه مراسم افتتاح دبیرستان دخترانه طبرستان ۱۲ کلاسه خیرساز با اشاره به پیش بینی اعتبار ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: این درحالی که در قانون بودجه سال آینده اعتبار ناپایداری درنظر گرفته شد و درحالی رایزنی با دولت هستیم تا اعتبار مورد نیاز اجرای طرح تأمین شود.

وی افزود: طبق تبصره دو جز یک اعتبار درنظر گرفته شده برای نظام رتبه بندی معلمان ناپایدار از فروش مازاد درنظر گرفته شده است و دولت لایحه اولیه نظام رتبه بندی را پذیرفته است.

وی با عنوان اینکه لایحه اولیه رتبه بندی معلمان به دلیل اعتبار ناپایدار به شورای نگهبان رفته و هفته آینده در مجلس و هیئت دولت طرح می‌شود و با تلاش دولت و مجلس این طرح نهایی می‌شود.

نوری همچنین اظهار داشت: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش رتبه بندی برای رفع ایرادات شورای نگهبان مطرح می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش برکت مشارکت سیاسی و اجتماعی و خیریه‌ها را از جمله برکات انقلاب اسلامی بیان و از تلاش‌های خیران و نیکوکاران برای ساخت مدرسه تقدیر کرد و گفت: در مدرسه کارهای فرهنگی انجام می‌شود و هویت می‌یابند.

وی ادامه داد: در مدارس دانش آموزان به خیر رهنمون و هدایت می‌شوند و ساحت تربیتی و اخلاقی انسان را ارتقا می‌دهد.

آمادگی معلمان برای بازگشایی مدارس

وی با عنوان اینکه در حال حاضر دانش آموزان با تدریس مجازی خو گرفته‌اند و این شیوه ناقص سبب عقب ماندگی آنان شده است، گفت: این درحالی که در جهان هیچ مدرسه‌ای با شیوه سویه امیکرون تعطیل نشده است.

نوری با عنوان اینکه سویه امیکرون خطر چندانی ندارد و بیشتر به صورت سرماخوردگی است، افزود: فشارها برای تعطیلی مدارس با توجه به سویه امیکرون زیاد است در حالی طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، مدارس آخرین مکانی هستند تعطیل می‌شوند و نخستین مکان باید بازگشایی شوند.

وزیر آموزش و پرورش از آمادگی معلمان برای بازگشایی مدارس خبر داد.

مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه طبرستان با اعتبار هفت میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومانی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع در سه طبقه توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد احداث شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.